Cum trebuie sa arate un plan de antrenament echilibrat

Cori Gramescu vine in ajutorul tuturor persoanelor care isi doresc sa slabeasca si ajuta la conceperea unui plan de antrenament echilibrat care sa ofere cele mai bune rezultate.  Mai presus de orice trebuie sa dam dovada de eficienta si sa nu renuntam dupa cateva saptamani. Perseverenta este cheia pentru a avea parte de un corp perfect.

Iata cum trebuie sa arate un plan de antrenament echilibrat

„Tentația de a ne readuce greutatea sub control după sărbători este foarte mare și de cele mai multe ori începem să ne antrenăm într-un mod haotic lucru care ne face să abandonăm rapid și să ne demoralizeze. De aceea, de fiecare dată când ne propunem să facem mai multă mișcare trebuie să avem în vedere că într-adevăr sportul este un vehicul minunat pentru sănătate și pentru îmbunătățirea stării psihice, însă cu condiția să îţi facă plăcere. Este important să alegem clasele care ni se potrivesc cel mai bine, de exemplu dacă eşti o persoană calmă şi liniştită, atunci alege clase care au un ritm moderat de execuţie a mişcărilor, cu o coregrafie facilă cum sunt clasele de pilates sau yoga, dacă eşti dinamică şi îţi place să te mişti rapid, atunci toate clasele inspirate din artele marţiale, clasele de step aerobic sau programe alerte cu greutăţi sunt potrivite pentru tine.”, spune Cori Gramescu.

CIteste si asta:  Alimentatia supraponderalilor

Cum vei putea incepe un plan de antrenament echilibrat

Un plan echilibrat de antrenament se poate realiza daca vom apela la indrumarea unui specialist care sa iti ofere un plan echilibrat de antrenament pentru primele 8 saptamani. Este necesara o perioada minima de 8 saptamani pentru ca tu sa poti vedea rezultatele dar asta doar daca antrenamentul este bine realizat si daca alimentatia este echilibrata.

„Pentru a crea rutina de a face sport corect este nevoie de îndrumarea unui specialist care să ne ajute să alegem tipul de antrenament potrivit nevoilor noastre și care să ne învețe să executăm corect și eficient exercițiile astfel încât să evităm accidentările. De aceea recomandarea mea este să optăm mereu pentru o sală care oferă programe de consiliere în alegerea unui program de sport”, a mai spus Cori Gramescu.

Antrenamentul fizic ar trebui sa acopere 3 tipuri de exercitii: mai exact execitii cu greutati care sa creasca rezistenta fizica si masa musculara, exercitii cardio care sa imbunatateasca sanatatea sistemului cardiovascular si exercitii pentru flexibilitate si mobilitate. Orice adult are nevoie de aceste tipuri de exercitii in programul sau de antrenament.

CIteste si asta:  O silueta de invidiat cu cele mai noi tratamente.

„În mod ideal, într-o săptămână ar trebui să avem antrenamente în alternanţă cu zile de odihnă şi să nu parcurgem aceeaşi rutină de exerciţii în 2 zile diferite. Pentru cei care doresc să slăbească, trebuie conceput un program cu greutăţi medii, repetări multe, o durată mai mare şi elemente de antrenament cardio, iar cei care vor doar o modelare estetică a masei musculare trebuie să se orienteze spre mişcări de izolare, care să vizeze zonele de interes , în combinaţie cu mişcări de reechilibrare pentru zonele cu o dezvoltare armonioasă”,  a mai spus Cori Gramescu.

Distribuie si prietenilor

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *