Vrei picioare de vis? Uite antrenamentul potrivit!

Din ce in ce mai multe femei pun pret si pe aspectul fizic si se gandesc cum sa il imbunatateze. Te poti duce la o sala de sport, unde vei lucra toate grupele de muschi, sau te poti concentra doar pe o singura parte a corpului tau, din confortul casei tale. Daca vrei picioare mai subtiri si mai tonifiate, avem exact exercitiile perfecte pentru tine.

Exercitiu 1:  acest exercitiu se face stand in picioare. Vei avea picioarele usor departate, la nivelul umerilor, cu varfurile orientate catre exterior. In maini vei tine cate o gantera de 1-1.5 kg. In timp ce iti indoi genunchi si te lasi in jos, ridica si mainile. Atunci cand genunchii sunt indoiti la 90 grade, mainile sunt in dreptul umerilor, niciodata mai sus. Exercitiul se face cu spatele perfect drept, si cu miscari lente pentru a lucra cat mai bine muschii picioarelor. Repeta exercitiul de 30 de ori.

Exercitiu 2: din aceeasi pozitie de stand in picioare vei face un pas, plasand un picior in fata celuilalt. Vei tine aceleasi gantere in maini, pe langa corp. Vei indoi genunchii pana cand cel din spate aproape ca va atinge podeaua. In acelasi timp,vei ridica si mainile formand un unghi drept cu cotul, ca si cum ti-ai lucra muschii de sus ai bratului. Revii la pozitia initiala de stand in picioare si repeti miscarea de 20 de ori pentru fiecare picior.

CIteste si asta:  De ce sa inotam?

Exercitiu 3: acum vei avea nevoie de echilibru. Stai in picioare, tinand ganterele in maini, picioarele apropiate. Acum te apleci ca si cum ai lua ceva de pe jos, fara sa indoi genunchii. In aplecare, vei ridica un picior in spate, tinandu-l cat mai drept, pana cand ajunge sa fie paralel cu podeaua. Mentine pozitia 5 secunde. Acum vei ridica bratele lateral si vei mai mentine inca 5 secunde pozitia. Desi este un exercitiu destul de solicitant, in timp vei reusi sa il faci fara a te dezechilibra. Exercitiul se repeta de 10 ori pentru fiecare picior.

Exercitiu 4: stai in genunchi, sprijinindu-te si in maini. Tine in una din maini o gantera. Vei ridica piciorul drept paralel cu solul in acelasi timp cu mana stanga in care tii gantera. Piciorul il vei ridica in spate, iar mana in lateral, pana la nivelul umerilor. Mentine pozitia cateva secunde, apoi revino incet la pozitia initiala. Se recomanda cate 10 exercitii pentru fiecare picior.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *