Sporturi prin care slabesti rapid

 Topul  sporturilor care ard calorii.

  1. Jogging este sportul care arde poate cele mai multe calorii. Caloriile consumate sunt intre 740 calorii pe ora si 920 calorii pe ora, intr-un antrenament intre 9 km pe ora si 10-11 km pe ora. Jogging-ul se recomanda sa fie practicat in aer liber , pentru o mai mare oxigenare a creierului. Acasa sau la sala de sport, putem folosi banda de alergare. Joggingu-ul ne poate aduce multe beneficii: dezvolta foarte bine musculatura picioarelor si ofera un tonus foarte ridicat pe termen lung.
  1. Alpinismul – acest sport solicita toate grupele de muschi si poate aduce arderi de calorii in medie de 780 de calorii pe ora, in masura in care intensitatea catararilor este ridicata. Fiindca acest sport este riscant , este recomandat ca la inceput sa apelam la un instructor, iar pentru siguranta, antrenamentele ar trebui sa se desfasoare in sala.
  2. Tae-bo este imbinarea interesanta intre artele martiale, box si aerobic. Este o alegera foarte buna pentru cei pe care aerobicul sau fitnessul ii plictisesc. Este un antrenament dintre cele mai intense si intr-o ora se pot arde si pana 900 de calorii( in functie de intensitate si ritm).
  3. Pilates- exercitiile de pilates au fost folosite initial cu scopul de recuperare a organismului dupa accidente. Cu Pilates poti remodela si tonifia corpul complet si are efecte benefice asupra coloanei pentru ca tonifiaza muschii ce o sustin. De asemenea, postura corpului este imbunatatita. Un antrenament cu o intensitate medie, arde circa 500 de calorii .
  4. Yoga- Este un program de antrenament care nu se bazeaza intr-o mare masura pe exercitii fizice, ci mai mult pe armonia minte-corp. Desi la prima vedere pare ca practicarea Yoga, nu consuma energie, in realitatea acest tip de antrenament consuma energie datorita conexiunilor mentale pe care le facem prin meditatie. Se pot scapa de 250 de calorii pe ora de antrenament, avand mai mult efect benefic asupra sanatatii fizice, mentale, a mobilitatii si respiratiei.
  5. Aerobic-este cea mai buna alegere daca prefer muzica si dansul, pentru ca aerobicul este o combinatie de intre muzica, dans si exercitii fizice. Aceaste exercitii ajuta la remodelarea corpului. Aerobicul este o forma de antrenament care solicita toate grupele musculare si actioneaza eficient asupra stratului adipos , de asemenea imbunatateste tonusul muscular. Se pot arde intre 400 si 500 de calorii pe ora de antrenament, in functie de intensitate si ritm.
  6. Fitness- Acest sport presupune exercitii fizice cu aparate si gantere, exercitii special pentru fiecare grupa de muschi. Este eficace si rapid si consuma foarte multa energie. Se pot arde intre 200 si 400 calorii pe ora de antrenament.
  7. Ciclismul- Arderea grasimilor depinde foarte mult de viteza si de gradul de inclinare a pantei.Este un sport extrem de solicitant. La 20 de km pe ora, poate arde pana la 600 de calorii pe ora.
  8. Inotul – este o activitate sportiva care remodeleaza corpul si pentru a consuma intre 350 si 700 de calorii intro ora, este nevoie de ture de bazin intr-un ritm si intensitate stabilite de instructor.
CIteste si asta:  Esti stresata? Vezi ce alimente te pot ajuta!

        Stretching-ul  – poate consuma prin exercitii, circa 300 de calorii, in functie de exercitiile realizate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *