Putem folosi banda de alergare in timpul sarcinii?

Sarcina poate parea perioada potrivita saincetați activitațile fizice, deoarece starile din timpul zilei cu siguranta nu va vor face sa va doriti sa mai faceti si miscare. Dar sportul este modalitatea perfecta de a va menține in forma, a ridica nivelul energiei si de a diminua disconfortul cauzat de sarcina, chiar daca pare greu de crezut.

De ce este important sa faci sport cand esti insarcinata? Pentru ca exercitiile fizice din timpul sarcinii contribuie la mentinerea unei posturi corecte a corpului, imbunatatirea circulatiei si sustinerea burticii crescande, pe langa faptul ca te va ajuta sa nu te ingrasi.

In momentul in care decizi sa te apuci de exercitii fizice nu da fuga la un magazin articole sportive pentru a lua diverse aparate fitness, ci inainte consulta-ti medicul pentru a-ti putea monitoriza evolutia. Nu insista cu sportul daca nu iti face bine. Foloseste-te de exercitiile fizice pentru femeile insarcinate pentru a-ti face viata mai usoara, nu pentru ca pur si simplu nu poti trai fara sport. Daca ai fost o fire mai activa, n-ar trebui sa existe vreun impediment sa practici sportul preferat, chiar si dupa ce ramai gravida. Ai numai grijasa nu te fortezi atunci cand nu e cazul.

CIteste si asta:  Cele mai mari minciuni despre diete!

Mersul lejer reprezinta un exercițiu cardiovascular excelent, mai ales in cazul femeilor insarcinate. Este un exercițiu ce nu pune mare presiune pe incheieturi si ligamente, ceea ce il face potrivit in special pentru ultimul trimestru de sarcina, cand activitatea fizica devine ceva mai dificila. Daca nu ai mai facut sport pana acum, mersul pe jos reprezinta un inceput potrivit. Poti incepe cu o viteza mai mica, iar in timp poti avansa pana la un mers mai accelerat. 20-30 minute pe zi sunt suficiente pentru a avea parte de toate beneficiile unui exercițiu cardiovascular. Aveți grija ca in timpul mersului sa pastrați un nivel optim de hidratare. Deshidratarea poate cauza supraincalzirea corpului, ce pune in pericol sanatatea mamei si a fatului.

In al doilea trimestru de sarcina este important sa ai mai multa grija la poziția din timpul mersului, barbia ridicata, soldurile direct sub umeri si privirea inainte. Mainile vor trebui miscate pe langa corp pentru un echilibru mai bun, dar si pentru un exercițiu mai intens.

CIteste si asta:  Cum te ingrijesti inainte si dupa sala

In cel de-al treilea trimestru poti continua sa mergi, dar evita traseele mai dificile. Ideal ar fi sa folosesti banda de alergat inSPORTline. Opreste-te daca te simți epuizata sau resimti dificultate la respirat. Nu te forța sa mergi daca te confrunti cu stari de amețeala, contracții, slabiciune musculara sau daca ai dureri.

Daca doresti totusi sa incerci si altceva, poti oricand opta si pentru alte activitati precum:

Yoga – e bine cunoscut faptul ca yoga elimina stresul si relaxeaza trupul, dar in special mintea. Yoga este un foarte sigurain timpul sarcinii, de orice tip, atata timp cat nu te  solicita excesiv.

Aerobic – E bine sastii de la bun inceput ca anumite lucruri se vor schimba odata cu modificarile tale corporale. Ti se va schimba centrul de greutate si implicit este foarte probabil sa nu iti mai poti mentine echilibrul la fel de bine. De asemenea, incearca sa nu stai intinsa pe spate foarte multe minute in sir.

CIteste si asta:  Slabeste cu Tae Bo!

Dansul – poti dansa foarte bine si la tine acasa sau la o sala de dans care ofera cursuri speciale pentru gravide. Ai grijasa nu exagerezicu miscaripreasaltarete.

Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *