Iti plac ciresele? Atunci afla daca ciresele ingrasa sau nu

Ciresele sunt vedetele acestui sezon. Alaturi de pepeni si de struguri acestea se afla in topul fructelor care ingrasa teribil de mult. Specialistul in alimentatie sanatoasa, Mihaela Bilic este de parere ca ciresele sunt surse pretioase de substante nutritive, vitamine si minerale pentru organismul nostru. Pe langa toate astea, ciresele au si o cantitate ridicata de zahar.

Iata ce spune Mihaela Bilic despre cirese

„Cireșele îngrașă teribil. Pe un podium al fructelor care îngrașă cireșele sunt primele. La toamnă vor fi strugurii, care bat orice” a declarat aceasta.
„Iar acum mi se pare că cireșele, prin aceste ameliorări de soi, mi se par că sunt atât de dulci, îmi par aproape grețos de dulci, parcă sunt confiate. Adică sunt din ce în ce mai mari, mai dulci, și nu neapărat că au fost cu pesticide, ci pentru că, sunt sigură, soiurile au fost ameliorate. Adică greu mai găsești cireșele alea apoase și fără gust pe care le aveau bunicii noștri în curte,” a mai spus Mihaela.

CIteste si asta:  Mituri despre contraceptie!

„Cireașa e grea. Un kilogram de cireșe e un castron un pic mai mare. Căpșunile măcar nu au risc pentru siluetă. Dar cireșele, pepenii și strugurii sunt bombă,” a continuat medicul nutritionist.

Proprietatile si beneficiile cireselor

Ciresele contin o cantitate mare de vitamine, de minerale si de antioxidanti. Acestea ajuta foarte mult la imbuntatirea aspectului pielii si crearea starii generale de bine.

Beneficiile cireselor

Intaresc sistemul imunitar

Ciresele aduc un aport important de vitamina C care este cunoscuta pentru rolul ei in mentinrea si stimularea sistemului imunitar. Consumul de cirese ajuta imunitatea si sunt de preferat sa fie consumate proaspete.

Previn imbatranirea prematura

Ciresele au un continut ridicat de betacaroten, o substanta care este responsabila pentru o piele stralucitoare. Consumul de cirese intarzie procesul imbatranirii. Antioxidantii pe care ciresele ii contin combat efectele negative ale stresului si ale radicalilor liberi.

Combat durerile de cap

Ciresele contin bioflavonoizi, melatonina si antocianina iar impreuna reduc inflamtiile din organism. Aceste substante au un efect asemanator cu cel al medicamentelor si ajuta la combaterea durerilor de cap. Consumul de cirese atenueaza durerile musculare deoarece au un efect analgezic.

CIteste si asta:  8 moduri de a-ti stimula libidoul!

Regleaza tensiunea arteriala

Ciresele contin potasiu,  o substanta care echilibreaza nivelul de lichide din corp si care contracareaza efectele negative ale sodiului. Ciresele regleaza tensiunea arteriala si aceste minunate fructe ne mentin vasele sangvine sanatoase.

Ajuta digestia

Ciresele au un continut ridicat de fibre iar asta inseamna ca regleaza tranzitul intestinal. Acestea au un rol important in reglarea procesului de fermentatie intestinala. In plus antioxidantii pe care ii detin ciresele lupta impotriva radicalilor liberi.

Amelioreaza inflamatiile si durerile reumatismale

Ciresele atenueaza simptomele gutei si scad nivelul de acid uric in organism. Umflaturile din zonele articulatiilor, inflamatiile, sensibilitatea si durerea pot scadea considerabil daca vom manca cirese.

Regleaza somnul

Ciresele ajuta foarte mult la reglarea somnului deoarece sunt o sursa naturala de melatonina. Acest hormon scade temperatura corporala si induce starea de somnolent. Melatonina este recomandata si in caz de insomnia, nevroze sau migrene.

Distribuie si prietenilor

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *