Iata care sunt greselile pe care le faci in timpul sportului

 

Trebuie sa faci sport timp de 30 de minute pe zi, este recomandarea medicilor dar si antrenorilor fitness. Daca vrei sa adopti un stil de viata sanatos miscarea este primordiala. Dar esti sigura ca procedezi corect in momentul in care iti desfasori antrenamentele de zi cu zi? Greselile pe care le faci in timpul sportului te pot costa scump.

Corpul nostru este construit pentru a face cat mai multa miscare. Cu cat ai un stil de viata mai activ cu atat vei arata mai bine si vei avea o stare de sanatate mai buna. Sportul ne face sa fim fericiti iar miscarea in sine trebuie sa fie privita ca o placere nu ca o obligatie.

Sportul in sine nu inseamna doar mers la sala de forta. Poti face sport prin a merge la alergat, sau a merge la locul de munca pe jos.

Cu toate astea trebuie sa ai grija la greselile pe care le poti face in timp ce te antrenezi deoarece acestea iti vor afecta corpul, te-ai putea accidenta si ai sfarsi prin a renunta prea repede.

CIteste si asta:  Cum sa ne ingrasam sanatos

Iata care sunt greselile pe care le faci in timp ce te antrenezi

Nu iti incalzesti corect articulatiile

Articulatiile sunt vitale in toate exercitiile. Inainte de a-ti incepe antrenamentul propriu zis trebuie sa iti incalzesti articulatiile din intregul organism. Fa miscari usoare astfel incat sa eviti accidentarile. In lipsa unei incalziri corespunzatoare poti avea dureri de spate, de genunchi sau chiar intinderi musculare.

Folosesti articulatiile pe tot parcursul zilei  in toate miscarile pe care le faci asa ca trebuie sa ai grija de ele deoarece iti afecteaza stilul de viata si mobilitatea.

Nu iti acorzi timp si nu sustii refacerea dupa efort

Fie ca esti incepator sau nu trebuie sa ai un echilibru intre antrenamente si refacere. Alimentatia dupa antrenamente trebuie sa fie cat mai boagata in vitamine, proteine, minerale si acizi grasi. Trebuie sa eviti zaharul deoarece favorizeaza febra musculara. Aicii grasi Omega 3 ajuta la reducerea inflamatiei din organism si previne febra musculara. In plus nu uita de vitaminele si mineralele care iti ofera energie. Dupa antrenamente trebuie sa ai o alimentatie corecta deoarece aceasta ajuta in procesul de refacere.

CIteste si asta:  Te-ai plictisit de aerobicul simplu? Incearca step-aerobic!

Iti fortezi organismul

Daca pana acum nu ai avut parte de o activitate fizica intensa nu este cazul sa te fortezi. Poti avea parte de rezultate uimitoare si pe pista de alergare. Trebuie sa intelegi ca suprasolicitarea duce la probleme precum intinderi musculare, dureri abdominale, tendinita, bursita dar si multe altele.

Pentru inceput trebuie sa cresti efortul treptat. Mai intai trebuie sa faci exercitii care sa iti utilizeze greuatatea corpului tau dupa care sa utilizezi greutati sau gantere.

Nu te hidratezi sau nu respiri corect

Hidratarea este esentiala pe toata durata efortului. Trebuie sa iei pauze de 1-2 minute in care sa bei apa. In plus o respiratie corecta te va ajuta sa faci fata mai bine efortului. Trebuie sa iti gestionezi antrenamentul astfel incat sa nu simti ca ramai fara aer. Nu te forta si invata mai intai sa respiri corect dupa care te poti antrena.

Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *