Esti stresata? Vezi ce alimente te pot ajuta!

Stresul a ajuns sa faca parte din viata noastra de zi cu zi, insa exista anumite alimente care ne pot ajuta in lupta impotriva acestuia. In plus, foarte multi  cercetatori sunt de parere ca problemele cu greutatea sunt influentate si de stresul cotidian. Concluzia lor: cu cat mai putin stres, cu atat o alimentatie mai sanatoasa si o oscilatie mai mica in ceea ce priveste greutatea. Sa vedem care sunt cele mai bune alimente impotriva stresului.

Spanacul. Atunci cand simti ca nu te mai poti concentra si esti foarte obosit, alege sa mananci o salata de spanac in locul sa bei o ceasca de cafea. Spanacul contine acid folic, responsabil cu scaderea depresiei, a stresului si a problemelor de concentrare.

Avocado. Fructul de avocado abunda in nutrienti impotriva stresului: acid folic, vitamina C, betacaroten, vitamina E si glutation. Acesta din urma blocheaza absorbtia intenstinala a grasimilor ce pot duce la stresul oxidativ.

Unt de arahide. Celebrul unt de arahide nu numai ca este o gustare delicioasa, ci si nutritiva. Acesta contine carbohidrati complecsi foarte sanatosi pentru organismul nostru.

CIteste si asta:  Slabeste cu dieta mediteraneana!

Fructe de padure. Fructele de padure sunt bogate in vitamina C, care ajuta la mentinerea unui sistem imunitar puternic si lupta impotriva stresului .

Somonul. Somonul este deja un aliment minune pentru aproape orice afectiune datorita concentratiei mari de acizi grasi omega3 continuti. Acesti acizi grasi esentiali pentru organism lupta impotriva anxietatii, a depresiei si a stresului. O portie de somon la 2-3 zile este alegerea ideala.

Ceai de musetel. Ceaiul de musetel nu numai ca ne calmeaza starile de nervozitate, insa ne ajuta si la diminuarea stresului si la un somn linistit de-a lungul noptii. Consuma in fiecare seara inainte de culcare o cana de ceai de musetel.

Vitamina C. Orice aliment care are in componenta vitamina C este un adevarat inamic al stresului. Consuma cat de des poti citrice, sucuri proaspete sau dulceturi facute in casa, fara prea mult zahar. Hormonul stresului, cortizolul, este tinut in frau prin aportul de vitamina C in organism.

Ciocolata. Acest aliment daunator siluetei noastre, este chiar bun pentru organism. Consumat in cantitati mici, si numai cu minim 70% cacao, ciocolata are efecte antioxidante, protejeaza sistemul cardiovascular si aduce o stare generala de bine.

CIteste si asta:  Beneficiile consumului de cafea!

Magneziul. In cazul in care esti nervos si agitat, cel mai bun remediu este magneziul. Poti consuma caise uscate, legume verzi, nuci, seminte, migdale, banane, smochine sau cereale integrale pentru un aport sporit de magneziu.

Carnea de curcan. Carnea de curcan nu numai ca este mai slaba, insa contine si un aminoacid numit L triptofan, care are rolul de a favoriza productia de serotonina, hormonul fericirii. In plus, o bucata de piept de curcan la gratar, consumat la cina, te va ajuta sa ai si un somn mai odihnitor.

Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *