Dieta pentru un abdomen plat!

Esti la dieta de doua luni si inca nu ai ajuns la formele dorite? Pentru majoritatea femeilor, o parte foarte importanta a corpului o reprezinta abdomenul, care ar trebui sa fie cat mai plat. Daca nu reusesti sa scapi de grasimea acumulata pe burtica si iti faci griji de cum vei arata in costumul de baie in aceasta vara, urmeaza dieta de mai jos.

Dieta pentru un abdomen plat nu este grea de tinut, insa tu vei observa cum burtica iti scade de la o saptamana la alta. Dieta se tine pe o perioada de maxim 6 saptamani, pana cand ajungi la abdomenul visat. Cat vei tine dieta va trebui sa faci si cateva exercitii fizice, minim 30 de minute in fiecare zi.

Regula principala a dietei consta in consumul de sucuri proaspete, facute chiar de tine, care pot inlocui o masa pe zi. Sucurile vor fi preparate exclusiv din lapte degresat sau iaurt, praf de proteine, gheata si fructe sau legume.

CIteste si asta:  Iata dieta cu cartofi si iaurt!

Iata care sunt cele 5 reguli de aur ale dietei:

–Vei consuma 5 mese zilnic (3 mese principale si 2 gustari);

–  Vei consuma doar alimentele permise in dieta, fara exceptii;

–O singura data pe saptamana ai voie sa manaci aproape orice (fara dulciuri, prajeli sau sucuri acidulate);

– Gustarile se iau cu 2 ore inainte de pranz, respectiv cina;

– Nu vei numara caloriile ingerate.

Cele 12 alimente de baza ale dietei pentru un abdomen plat sunt: nuci, leguminoase, legume verzi, lactate degresate, faina de ovaz, oua, carne macra, unt de arahide, ulei de masline, cereale integrale, proteina de zer praf si fructe de padure.

Pe langa lista de mai sus, mai poti adauga in dieta si: mere, avocado, banane, fasole, orez brun, ulei de canola, unt de migdale, sucuri de citrice, usturoi, linte, humus, ciuperci, pepene rosu, peste din grau integral, piersici, mazare, ardei gras, seminte de dovleac, crustacee, supe de legume, cartofi dulci si rosii.

CIteste si asta:  Dieta cu calorii negative!

Dieta se bazeaza pe principiul eliminarii grasimii si inlocuiriii acesteia cu masa musculara. Chiar daca nu vei slabi foarte mult in numarul de kilograme, diferenta se va vedea cu siguranta la marimile hainelor.

Spor la slabit!

Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *