Cum sa te porti la locul de munca

Locul de munca este cel in care petreci cel putin 8 ore pe zi. Pentru asta ai nevoie sa previi conflictele si sa iti creezi un mediu prietenos si relaxant. Trebuie sa te porti frumos daca iti doresti sa fii respectata, apreciata si iubita.

Iata cum trebuie sa te porti la birou

Invata din greseli

Toata lumea greseste, dar este necesar sa inveti ceva din toate aceste greseli. Trebuie sa te inarmezi cu foarte multa rabdare si sa furi meserie de la colegii tai. Treptat vei reusi sa iti insusesti toate informatiile de care ai nevoie pentru a excela la locul de munca.

Nu barfi

Nu este recomandat sa te bagi intr-un cerc vicios. Barfa nu face decat sa iti deterioreze relatii pe care le ai cu colegii tai si veti ajunge sa va certati tot timpul. La un moment dat relatiile tensionate te vor face sa nu mai dai randament la locul de munca.

CIteste si asta:  Cum sa legi o prietenie cu colegii de munca

Zambeste si asculta-ti colegii

Un zambet si o atitutdine pozitiva nu va face decat sa atraga cat mai multe persoane de partea ta. Oricine isi doreste sa stea alaturi de un om pozitiv care zambeste constant si care este multumit de viata pe care o are.  In cazul in care colegii tai au probleme poti da dovada de putina empatie si sa ii asculti. Nu te costa nimic sa iti asculti colegii si sa le dai sfaturi.

Fii intotdeauna sincera si tine-te de cuvant

Respecta tot ce le promiti colegilor tai daca vrei sa fi apreciata. Incearca sa respecti toate termenele limita si anunta din timp daca vei preda un anumit proiect mai tarziu. Seriozitatea este cheia catre un loc de munca mai stabil si o atmosfera placuta.

Iata cum poti evita conflictele la birou

Nu iti contrazice colegii din motive banale

Unele persoane adora conflictele si le cauta non-stop. Nu este cazul sa te contrazici cu colegii tai din orice. Este bine sa ramai rezervata si  sa nu cauti certuri inutile. Oamenii care cred ca le stiu pe toate vor incerca sa te provoace dar cel mai bine este sa eviti discutiile in contradictoriu.

CIteste si asta:  Sa ne intoarcem la serviciu!

Evita razboiul orgoliilor

Orgoliul se naste intotdeauna din nevoia constanta de conflict.  Atunci cand ai o discutie in condtradictoriu cu cineva te simti puternica ca ti-ai impus punctul de vedere. Cu toate asta orgoliile la locul de munca nu au ce cauta. Nu este cazul sa creezi un camp de razboi in care va luptati pentru dreptate. Mediul la locul de munca trebuie sa fie relaxat si placut, orgoliile nu au ce cauta.

Nu este vina ta

Nu este cazul sa te enervezi ori de cate ori un coleg iti spune ceva neplacut. Stresul sau problemele de acasa pot determina ca unele persoane sa aiba un comportament neadecvat. Cel mai bine este sa incerci sa treci peste toate situatiile nepotrivite si sa nu cauti scandal. Sunt unele persoane care cauta scandal din orice si ar spune orice doar ca sa te provoace asa ca trebuie sa iti vezi de treaba ta si sa ii ignori.

CIteste si asta:  Exista jobul ideal?
Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *