Cum sa scapi de durerile de spate cu ajutorul exercitiilor fizice!

Durerile de spate pot afecta pe oricine, indiferent de varsta. Cauzele durerilor de spate sunt multiple, fie ai carat ceva greu, fie stai toata ziua pe scaun la birou, fie ai facut cateva exercitii prea solicitante, insa indiferent de cum le-ai “obtinut”, trebuie sa scapi de ele cat mai repede pentru a te intoarce la activitatile zilnice. Si cum sa scapam mai repede de durerile de spate daca nu cu ajutorul catorva exercitii fizice!

  1. Stai pe burta cu picioarele intinse. Din aceasta pozitie, ridica un picior de la sol, cam la 50-60 cm distanta de sol si mentine aceasta pozitie 10 secunde. Revin-o in pozitia initiala si incearca si cu celalalt picior. Repeta exercitiul de 10 ori pentru fiecare picior.
  2. Stai in genunchi si in maini, cu spatele drept, privirea in jos. Ridica in acelasi timp mana stanga si piciorul drept, pana cand sunt drepte si formeaza o linie. Mentine pozitia 5 secunde, revin-o la pozitia initiala si incearca si cu cealalta mana. Repeta exercitiul de 10 ori pe fiecare mana.
  3. Stai in picioare, sprijinindu-te de un perete cu spatele. Picioarele trebuie sa fie usor departate, la nivelul umerilor. Din aceasta pozitie indoaie genunchii (pana la unghi de 90 grade) si coboara tot corpul, fara a-ti indoi spatele. Stai in aceasta pozitie 5 secunde, revin-o la pozitia initiala si apoi repeta inca o data exercitiul. 10 repetari sunt suficiente.
  4. Stai in genunchi si in maini, privirea in jos, spatele cat mai drept. Acum arcuieste cat de mult poti spatele, bagand barbia in piept. Stai 3 secunde, apoi flexeaza spatele radicand barbia cat poti de sus, stai in aceasta pozitie 3 secunde, apoi revin-o la pozitia initiala. Exercitiul seamana putin cu arcuirea spatelui la pisica, miscarea trebuie sa se faca si putin din bazin. Repeta exercitiul de 10 ori.
  5. Stai pe spate cu genunchii indoiti si cu mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie ridica bazinul, pana formezi o linie dreapta intre genunchi, bazin si umeri. Stai in aceasta pozitie 5 secunde, apoi coboara bazinul, revenind la pozitia initiala. Repeta exercitiul de 15 ori.
  6. Stai pe spate cu genunchii indoiti. Acum prinde-ti picioarele cu mainile si adu-le cat mai aproape de piept, ca un ghemotoc. Mentine pozitia 5 secunde, apoi relaxeaza-te. Repeta de 5 ori exercitiul.
  7. La sfarsit, pentru relaxarea muschilor iti recomand urmatorul exercitiu. Stai in genunchi, si cu mainile intinse te apleci cat de mult poti in fata, pana cand palmele ating podeaua, iar genunchii tai sunt lipiti de piept. Stai in aceasta pozitie 5 secunde, apoi revin-o la pozitia initiala. 5 repetari la sfarsitul exercitiilor sunt suficiente.
CIteste si asta:  Dieta “Slaba dar satula!”
Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *