Cum sa iti muti firma in cele mai bune conditii si sa iti mentii angajatii fericiti

Atunci cand o firma trebuie sa isi mute spatiile de birouri se confrunta si cu prima si cea mai importanta problema – ce vor face angajatii in aceasta perioada si cum ajunge mobila in noua locatie? Potrivit MoveOut, exista un raspuns pentru toate aceste intrebari si exista solutii, iar antreprenorii trebuie doar sa le aleaga pe cele mai potrivite dintre ele.

Primul pas – apelarea la servicii de mutari sedii firme

Apelarea la servicii de mutari sedii firme este cea mai buna alegere pe care un antreprenor o poate face atunci cand isi muta firma. In felul acesta nu isi streseaza angajatii cu procesul de mutare si totodata, mentine de partea sa elementul surpriza in ceea ce priveste noua locatie. Chiar daca initial pare ca mutarea sediului implica unele costuri nejustificate, in realitate, colaborarea cu profesionistii este cea care ajuta la obtinerea economiilor pe termen lung, pentru ca angajatii nu vor obosi inutil si nu exista riscul ca acestia sa fie nemultumiti de faptul ca trebuie sa mute personal mobila.

CIteste si asta:  Care sunt cele mai interesate destinatii turistice pentru luna august

Cu o firma de transport mobila toate obiectele se muta in cele mai bune conditii

Apeland la o firma de transport mobila, toate obiectele se vor muta in cel mai scurt timp si in cele mai bune conditii. Astfel, nu vor aparea costuri mari pentru inlocuirea mobilierului deteriorat in timpul procesului de mutare iar obiectele angajatilor nu sunt pierdute. Chiar daca antreprenorii lasa posibilitatea angajatilor de a muta personal bunurile proprii, asa cum sunt accesoriile de birou, acestia vor opta de cele mai multe ori pentru transportarea lor odata cu mobilierul si doar le vor pune in cutii pe care le vor eticheta astfel incat sa le gaseasca mai usor.

Angajatii pot fi lasati sa lucreze de acasa, daca activitatea permite

In timp ce compania care se ocupa de mutari firme muta mobila dintr-o parte in alta, angajatii pot sa lucreze de acasa, daca activitatea lor permite. In felul acesta ei vor continua sa fie productivi fara sa fie obligati sa isi ia zile de concediu, fara ca activitatea firmei sa fie intrerupta si fara a fi inconjurati de tot vacarmul care se creaza atunci cand mobila este dezasamblata si transportata. De asemenea, vor fi protejati si de praful care se ridica in procesul de mutare.

CIteste si asta:  Marius Moga a fost nominalizat la premiile Grammy!

Toate documentele pot fi mutate tot de firma specializata de transport

In timpul colaborarii cu o firma specializata in transport mobilier se pot muta si alte obiecte, de la accesorii si pana la documente. Acestea trebuie doar sa fie puse in cutii etichetate corespunzator astfel incat sa nu se incurce si totul va merge repede. Daca documentele importante sunt lasate in grija angajatilor pentru a fi mutate, riscul ca acestia sa experimenteze un nivel ridicat de stres este foarte mare, fapt ce se va vedea in productivitatea ulterioara mutarii.

Apeland la aceste metode, angajatii vor ramane multumiti, in timp ce noul spatiu de birouri este ocupat rapid. Toate obiectele vor ajunge la locul lor in timp record, intregi si fara alte probleme ce pot aparea atunci cand mutarea se face pe cont propriu.

Distribuie si prietenilor

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *