Ce greseli faci atunci cand vrei sa slabesti!

Esti de doua luni la dieta, insa nu poti sa slabesti atat cat ai vrea. Daca nu urmezi un program strict de alimentatie, si ti-ai creat propria dieta, este posibil sa te confrunti si cu imposibilitatea de a slabi. Si asta din cauza faptului ca inca mai faci anumite greseli de alimentatie. Sa vedem care sunt cele mai frecvente 10 greseli de alimentatie pe care le face oricine cand vrea sa slabeasca.

1.  Sari peste micul dejun. Toti nutritionistii iti vor spune cat de important este sa mananci la micul dejun. Un mic dejun sanatos si copios este tot ce iti trebuie pentru a-ti incepe ziua in forta si pentru a manca mai putin pe parcursul zilei. Daca iei micul dejun iti accelerezi metabolismul si ajuti organismul sa arda mai multe calorii.
2. Mananci in picioare. Este o practica foarte des intalnita, in special atunci cand esti in intarziere si mananci ceva repede. Nutritionistii avertizeaza ca acesta este un obicei foarte prost, deoarece te grabesti si nu mesteci mancarea asa cum ar trebui.
3. Nu mananci legume. O rosie la 2 zile nu se pune, sunt de parere nutritionistii, care recomanda o mare diversitate cand vine vorba de legume. Ar trebui sa mananci in fiecare zi cel putin 4 legume diferite si maxim 2 fructe. Legumele sunt foarte satioase si au foarte putine calorii, ceea ce te ajuta in lupta cu kilogramele in plus.
4.Mananci la restaurant. Pentru cele mai multe dintre noi, o masa la restaurant inseamna rasfat. Un aperitiv, felul doi si neaparat desert. Poate si un cocktail si dieta ta este oficial distrusa. De aceea, este recomandat ca pe timpul dietei sa eviti pe cat posibil iesirile la restaurant, iar daca o faci meniul tau ar trebui sa fie urmatorul: o salata sau un piept de pui la gratar cu broccoli si o apa plata sau un fresh de portocale.
5. Mananci prea putin. Foarte multe femei se infometeaza in speranta ca vor slabi. De fapt, efectul este exact contrar, deoarece atunci cand este privat de mancare, organismul nostru va stoca orice aliment sub forma de depozit de grasime pentru a se alimenta in zilele in care nu il hranesti. Asa ajungi sa pui pe tine cateva kilograme, in loc sa le dai jos.
6.Mananci prea mult. Asa cum nu trebuie sa manaci prea putin, nu trebuie nici sa exagerezi. De cele mai multe ori exageram cu alimentele pe care avem voie sa le consumam: alune, nuci, migdale, anumite fructe sau avocado. Nu uita ca acestea au destul de multe calorii, care nu iti vor permite sa slabesti.
7.Portii mari. Este foarte indicat sa iti obisnuiesti stomacul sa poata digera doar o anumita cantitate de mancare, sa spunem 300 de gr la mesele principale si 100 de gr la o gustare. Portiile mari, cat farfuria nu te vor ajuta sa slabesti deoarece stomacul tau nu va apuca sa digere masa de pranz, iar tu vei lua deja si cina (adica vei aglomera foarte mult stomacul).
8.Manaci alimente slabe in calorii. Cu toate ca in principiu asta ar trebui sa faci, ai foarte mare grija si la ce alimente consumi. Este ok atata timp cat este vorba de fructe si legume, insa alimentele procesate nu sunt tocmai indicate. Acestea au putine calorii, insa abunda in zahar, sare sau alti aditivi alimentari.
9.Bei suc. Sucurile din comert nu sunt deloc recomandate atunci cand tii dieta (nici macar cele light), deoarece contin foarte mult zahar, aditivi sau coloranti alimentari. Daca vrei suc, atunci alege sa iti prepari in casa un fresh de diferite fructe, care este foarte sanatos si natural. In rest, bea numai apa.
10.  Sport pe stomacul gol. Este foarte gresit sa nu manaci cu 1-2 ore inainte si dupa sala, deoarece organismul tau are nevoie de puteri proaspete in aceasta perioada. Atunci cand faci sport pe stomacul gol, organismul tau va arde calorii din muschi, si vei pierde din musculatura, in niciun caz din surplusul de grasime.

CIteste si asta:  Dieta frantuzeasca!
Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *