7 motive sa incerci pilates!

Pilates este un sistem de exercitii mai usoare, insa perfect controlate. Aceste exercitii, foarte populare in SUA, ofera in primul rand un echilibru mult mai bun al corpului si o postura mult mai frumoasa. Exercitiile au fost dezvoltate de catre germanul Joseph Pilates, in urma cu mai bine de 100 de ani. Sa vedem insa beneficiile pe care pilates le poate aduce organismului tau!

Imbunatateste viata sexuala. Dupa practicarea unei sedinte de pilates nu vei obosi si vei fi mult mai calma. In plus, exercitiile de intindere te pot ajuta sa ai o mai buna flexibilitate si in dormitor.

Ajuta in durerile de spate. Exercitiile pilates au fost la inceput folosite pentru persoanele care aveau nevoie de recuperare fizica in urma unui accident, asadar sunt perfecte pentru persoanele care au probleme cu spatele.

Imbunatatesc sanatatea articulatiilor. Fiind vorba de exercitii mai usoare, pentru care nu trebuie sa depui un efort fizic foarte mare, pilates este bland cu articulatiile tale. Persoanele care practica regulat pilates sunt mai putin predispuse aparitiei osteoporozei.

CIteste si asta:  Exercitii de stretching la birou!

Lucreaza toate grupele de muschi. Antrenamentul de pilates incepe de obicei cu exercitii usoare, care sa lucreze grupele mai mici de muchi, inainte de a pune accentul si pe grupele importante. Insa intr-o ora de pilates iti vei lucra toti muschii.

Modeleaza frumos corpul. Fiind vorba de exercitii de intindere, executate lent si corect, pilates iti modeleaza corpul. Practicat de 3 ori pe saptamana, vei observa o imbunatatire a tonusului muscular, a pielii si chiar o scadere in greutate dupa mai putin de 2 luni.

Imbunatateste circulatia sanguina si respiratia. Exercitiile se bazeaza si pe controlul respiratiei, fructificand la maxim absorbtia de oxigen de catre sange. In acest fel, vei observa si o imbunatatire a circulatiei periferice.

Poate fi practicat de oricine, la orice varsta, chiar si de catre femeile insarcinate. Cel care a creat aceste exercitii a murit la varsta de 84 de ani, si practica zilnic pilates. Exercitiile sunt recomandate si femeilor insarcinate, care nu doresc sa ia mult in greutate, vor o nastere usoara si o revenire rapida a greutatii initiale.

CIteste si asta:  Dieta cu otet de mere!
Distribuie si prietenilor
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *