3 retele delicioase pentru dieta mediteraneana

 

Doresti sa adopti dieta mediteraneana si nu stii cu ce sa iti incepi ziua? Stii ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si de aceea vrei sa mananci doar alimente sanatoase in prima parte a zilei.

Un mic dejun sanatos iti va oferi energia de care ai nevoie, in plus senzatia de satietate va persista mai mult timp.

Acestea sunt retetele pe care trebuie neaparat sa le incerci

Omleta in stil spaniol

Ingrediente: 4 linguri de ulei de masline, 200 de grame de cartofi dulci, taiati in felii subtiri, 1 ceapa dulce, taiata rondele, o jumatate de ardei gras, 5 oua, un varf de lingurita de sare, 1 varf de lingurita de piper si 50 de grame de patrunjel proaspat.

Mod de preparare: incalzesti tigaia, adaugi uleiul de masline si cartofii. Dupa care adaugi rondele de ceapa si cubuletele de ardei gras. Sotezi legumele timp de 15 minute. Pregatesti ouale pentru omleta si adaugi legumele din tigaie, in aluat. Incalezeste din nou tigaia si adauga compozitia de omleta. Dupa care poti adauga doua linguri de ulei de masline, dupa ce ompleta s-a rumenit pe ambele parti o poti scoate pe farfurie. Daca doresti o poti decora cu ceapa verde taiata marunt sau cu cateva bucati de rosii proaspete.

CIteste si asta:  Tort cu dulceata de capsune si bavareza de vanilie

Smoothie de conopida cu coacze si scortisoara

Ingrediente : 165 de grame de conopida congelata, 100 de grame de baby spanac, 75 de grame de coacaze congelate, 1 lingurita de scortisoara, 1 jumatate de lingurita de pudra de ghimbir, 2 linguri de seminte de in, un praf de sare, un strop de extract de vanilie, o banana, 240 ml de apa filtrata.

Mod de preparare: adauga toate ingredientele intr-un blender, inclusiv apa si pulseaza pana cand obtii o compozitie omogena si fina.

Acest smoothie este un mic dejun perfect pentru oricine isi doreste sa manance sanatos.

Toast cu cartofi dulci

Ingrediente: 1 cartof dulce, 1 avocado, 1 castravete proaspat, somon afumat, 2 linguri de ulei de masline, un ou, coacaze, banana sau alte fructe care iti plac, sare, piper, marar.

Mod de preparare: incalzeste cuptorul la 200 grade Celsius in timp ce pregatesti cartoful. Curata cartoful dupa ce l-ai spalat il tai felii lungi si egale. Unge feliile de cartofi cu ulei de masline pe ambele parti dupa care le poti pune intr-o tava de copt acoperita cu hartie speciala. Lasa aceste felii la cuptor timp de 30 de minute sau pana in momentul in care sunt rumenite. In timp ce cartofii sunt in cuptor, poti prepara un ou posat sau sa cureti un avocado si sa pregatesti restul ingredientelor pe care vrei sa le servesti.

CIteste si asta:  Pui Cacciatore

Dupa ce feliile de cartofi s-au copt le poti pune pe o farfurie si le poti orna cu cateva felii de avocado, somon afumat, ou posat si putin marar deasupra.

Toate aceste trei retete sunt perfecte pentru persoanele care doresc sa serveasca un mic dejun delicios. Le poti consuma daca vrei sa iti pastrezi greutatea si daca vrei sa adopti o dieta sanatoasa.

Distribuie si prietenilor

Intra pe www.newsin.ro pentru a gasi stiri de ultima ora din Romania si strainatate, care fac mult buzz in mediul online si offline.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *